Wednesday 20 April 2011

TESTIMONI

Testimoni

 Terima kasih yang tidak terhingga kerana melancarkan laman web ini. Program ini luar biasa dan lain dari yang lain. Selain dapat menonton rancangan-rancangan yang hebat-hebat, dapat pula menjana pendapatan. Memang yang terbaik! 

Kisah Kejayaan

 Zamree, seorang pemuda berwawasan dan bersemangat waja dari Segamat. Baru saja berjinak-jinak dengan alam cyber dan mengambil tindakan bijak dengan menyertai Untung Pantas. Beliau berjaya menjana RM3,600 dalam masa beberapa hari sahaja hanya bermodalkan RM200. 
 Radhi juga mengeluarkan modal RM200 dan mendapat pulangan RM1,500 dalam masa beberapa hari sahaja. Beliau sangat gembira membantu rakan-rakan mendapat RM100 setiap hari, terutama para gadis :) 
 Puteri Nabila telah menjana RM8,000 dalam jangkamasa sebulan sahaja dan dengan rela hati membantu rakan-rakan di FaceBook untuk menjana antara RM200 ke RM1,000. Pemegang rekod terpantas menjana RM700 dalam masa setengah jam sahaja menggunakan FaceBook! 

Salah Seorang Pemenang BlackBerry Storm
 Batrisyia dari Kuala Lumpur, baru sahaja berumur 21 tahun. Bukan saja cantik tetapi juga bijak. Beliau berjaya menjana RM3,000 hanya dalam masa beberapa minggu. Mengeluarkan modal RM200 untuk bermula. 

1 comment:

  1. salam...sy dh bt bayaran pada 15/6...bla sy blh dpt status premiun...tq

    ReplyDelete